Lidé

Hlavní koordinátorky:

Radka Chovancová, DiS.
Barbora Šrámková, DiS.

Lektoři klubu:

Mgr. Monika Schmidtová *1983

Klub v Milíčovském lese: PO-ÚT
Vystudovala Pegagogickou fakultu na UK Čj a Nj. Mimo jiné je absolventkou kurzů Něžná náruč rodičů pod vedením E. Kiedroňové – Česká škola Frankfurt, seminář k problematice autismu – hra s dětmi a strukturované učení. Vedla skupinu předškolních a školních dětí v České škole Frankfurt. Dále pracovala na pozici lektorky lyžování a asistentky vychovatelky, organizovala hry a volný čas dětí, vedla dětský sbor. Také působila jako dobrovolník při Canisterapii, celodenně pečovala o duševně a fyzicky postižené. Několik let působila v amatérském divadelním spolku Temus Lamus. Hraje na klavír, zobcovou flétnu a kytaru.

Kocmanová Eliška *1995

Klub v Milíčovském lese: PO-ÚT
Absolvovala ekonomické lyceum s maturitou zaměřené na podnikatelskou činnost. Po ukončení středoškolských studií pracovala v Londýně, jako specialista v logistice. Pro velký zájem o anglický jazyk započala docházku na MUP, kde studovala obor anglophone studies. Při svých studiích působila jako lektorka zájmových, zejména sportovních aktivit pro děti. (tennis-na profesionální úrovni, kickbox). Praxi absolvovala na Probační a mediační službě, kde byla zapojena do projektu Yellow Ribonn, jehož cílem je integrovat bývalé vězně zpět do společnosti. Osobně se zajímá o vývojovou a pedagogickou psychologii, ve které se chce nadále vzdělávat. Chová hlubokou přízeň k přírodě, v niž spatřuje dynamický a zajímavý prostor pro rozvoj osobnosti. Dále zastává přirozenou výchovu dětí a zdravý životní styl.

Jiří Krupka *1984

Klub v Milíčovském lese: ST-ČT
Studoval na mnoha technických vysokých školách a z každé si odnesl nový náhled na svět. Spolupráci s dětmi se začal věnovat v dětské vodácké skupině Kondor ŠÁN, kde vyrostl od dítěte přes instruktora k oddílovému vedoucímu. 6. oddíl vedl od jeho založení 6let. Absolvoval kuzry instrukrora vodní turistiky, zdravotníka dětských zotavovacích akcí, hlavního vedoucího táborů. Věnuje se výcviku rodinných konstalací. Rád hraje na klarinet, chodí do přírody, objevuje podobnosti věcí. Líbí se mu vize svobodné školy, práce v lesní mateřské školce je pro něj příležitostí přispět k této vizi. Těší se na spolupráci, tvoření a vzájemné poznávání tady a teď.

Mirka Halbichová *1981

Klub v Milíčovském lese: ST-ČT
Od malička se věnuje zpěvu a tato láska vyústila ve studium zpěvu na pražské Konzervatoři Jaroslava Ježka. K práci s dětmi se dostala díky narození syna Tobiase. Pracuje na částečný úvazek jako učitelka zpěvu na ZUŠ, zpívá v kapele. Díky svému synovi se samostudiem dopracovala k inspirativnímu vedení dětí… krásně popsané Katkou Královou, pod názvem Výchova nevýchovou a na tento koncept se velmi rychle vnitřně napojila. Práce s dětmi ji naplňuje a myslí si, že je to to nejhezčí, co nás dospělé v životě potkává. „Dětský smích nebo jejich pravdivost, otevřenost, spontánnost jsou nakažlivé. Je úžasné a naplňující sledovat jejich pokroky a být jejich průvodcem.“ Nemalým bonusem je, že při této práci může zúročit svůj velký koníček, kterým je psychologie. Dále se věnuje nepravidelnému cvičení jógy a meditačním technikám. Ráda čte o zdraví a zdravém životním stylu, a pokud ji nestačí pravidelné procházky s  pejskem, čas od času si k tomu zasportuje. Je optimistka a má ráda lidi, zvířata a přírodu, protože věří, že vše se vším souvisí.

Vojtěch Kvíz *1983

Klub v Milíčovském lese: PÁ
Vystudoval SOU obor sportovní, rekondiční masér. Má 10 let praxe v sociální oblasti jako osobní asistent tělesně postižených lidí, koordinátor a půl roční praxi na krizové lince. 14 let praxi v oblasti masáží a rehabilitace a v tomto oboru se neustále vzdělává. Je to jeho práce i koníček. Působil jako praktikant na dětských táborech. Ve svém volném čase se věnuje cvičení jogy a Qigong (či kung). Rád tráví čas v přírodě, poznává nová místa a věnuje se sportovním aktivitám hlavně běhu a jízdě na kole. Považuje se za manuálně a technicky zručného člověka. Práci v lesní školce vnímá jako obohacující a věří, že se vzájemně všichni od sebe něco naučí.

Alice Fránková *1983

Klub v Milíčovském lese: PÁ
Vystudovala sociální práci na VOŠ, a ve studiu tohoto oboru pokračuje dál na bakalářském oboru, jen v obohacení o sociální pedagogiku. Pracovala pět let s lidmi s postižením jako asistent a koordinátor práce v chráněné výtvarné dílně. Svoji absolventskou praxi absolvovala u dětí s autismem, dále formou brigády hlídala děti z waldorfské školky a to ji v životě velmi ovlivnilo. Nyní je její životní cesta mateřství, což pro ni představuje spojení lásky a respektu k dětem a k přírodě, která se vším souvisí. Vždy ráda tvořila a poznávala nové kraje, to vše nyní se svojí dcerou, nejvíce volného času ale tráví v přírodě, která nabízí téměř neomezené možnosti. Touto cestou začala směřovat k lesní pedagogice, kde mezi dětmi ve spojení s přírodou cítí, jak vše přirozeně funguje. Člen rodiny je fenka Gerda, u které započíná canisterapeuticky zaměřený kurz.

Gerda *2013

Klub v Milíčovském lese: PÁ
Gerda v překladu z norštiny znamená ochranitelka. Fenka Gerda vlastně taková ochranitelka dětí je. A hlavně kamarádka. Dělá, co ji baví, být v přírodě a ještě k tomu s dětmi. „Vystudovala“ psí školu, která se jmenuje Psi pro život. Tato škola je canisterapeuticky zaměřená. Líbí se jí propojení dětí, přírody, a zvířat. V tomto shledává největší radost, tedy ještě kromě dobrého jídla.

Petra Jakoba Chvalinová *1971

Absolvovala gymnázium a zdravotní školu s maturitou, je všeobecná zdravotní sestra. Po ukončení vzdělání nastoupila do Jedličkova ústavu, kde působila jako zdravotní sestra a posléze jako vychovatelka. Poté pracovala v domácí zdravotnické péči. Následovala práce ve Fondu ohrožených dětí v zařízení Klokánek. Zde měla možnost pečovat o děti různého věku včetně miminek. Toto povolání jí přirostlo k srdci. Postupně si vzala z Klokánku do pěstounské péče tři děti, Yvetu (*2001), Esmeraldu (*1999) a Matěje (*2011). Po ukončení mateřské dovolené nastoupila do našeho klubu. Vedle toho pracuje v domácí hlídací službě, kde hlídá miminko. Je absolventka mnoha kurzů z oblasti zdravotní a náhradní rodinné péče. Práce s dětmi jí naplňuje, je kreativní, aktivní a duchovně otevřená.